All categories

www.reeleak.com

Reeleak is an alternative to LiveGore, now you can surf and watch LiveGore content directly from Reeleak.

+31 votes

WARNING: UNCENSORED NEWS!

LiveGore is a reality news website which reports on real life events which are of the interest to the public. Includes videos relating to true crime that have been taken from across the world. Due to the graphic nature of materials found on Live Gore, access is restricted to adults only(18+). !!Please leave this website if you under that age!!

Important Update!

LIME WOUND TREATMENT
Description
Hurts but works
21,446 views Jun 28

Important!
Your post might be deleted/hidden when other users reported/flag it. Think twice with your post title/description/comments, because the content is automatically deleted/hidden by the system. If you need quick action to delete any content in this website, you can click the Report content! button below.


Note
Accounts with child photo in the profile picture will be blocked. No CHILD/KID/UNDERAGE is allowed to create an account in this website. (If you are using child photo for your profile picture, we will marked you as a child/kid/underage, because there are users reported that as child/kid/underage account.)
LiveGore Notification Board

Please log in or register to Comment this Media.

Brenton Tarrant Omega 19,456 points
Ewwwwwww
+5 votes
Jun 28
Fetuslurpie Overlord 6,660 points
Must have hurt!
+7 votes
Jun 28
KMDisciples67 Veteran 14,261 points
Your name and pfp is Killin me funny dog hahah
Fetuslurpie Overlord 6,660 points
Hahaha that's great!
DeathtoLGBTQ Omega 20,850 points
Sounds like Luka
+9 votes
Jun 29
Girish Addicted 1,623 points
Hahahah
+8 votes
Jun 29
Real_Misanthrope Natural Addict 8,977 points
Screams like a faggot.
+8 votes
Jun 29
KMDisciples67 Veteran 14,261 points
Fuck that shit really helps for real? Cuz he might have actually made that wound by scrubbing the salt with the lime I swear it burns your skin chemicaly doesn't it? Or does that shit really help?
+9 votes
Jun 29
Kellwig Omega 16,815 points
Other than MAYBE disinfecting the wound, this is purely for torture purposes XD
KMDisciples67 Veteran 14,261 points
Haha that's what I was thinkin he's scrubbing that shit way too hard to be helping lol it looks like she's tied to that tree too
Kellwig Omega 16,815 points
Hahaha. Bruh . Have you seen that video of the cartel wearing another dude’s cut off face?? Jesus it’s the freakiest shit XD
KMDisciples67 Veteran 14,261 points
Haha ya fuckin leather face wit it hu fuckin maniacs lol
Kellwig Omega 16,815 points
It’s magnificent
KMDisciples67 Veteran 14,261 points
For real I wish they would have shown them actually cutting it off tho they need to make more of those gnarly vids
KMDisciples67 Veteran 14,261 points
Damn bro it's like 2 in the morning over there hu lol
7SN Addicted 1,510 points
+4 votes
Jun 29
KMDisciples67 Veteran 14,261 points
I knew a crack dealer by the name of peter had to buck him down with ma 9 millimeter haha
7SN Addicted 1,510 points
You must post him  in this site
KMDisciples67 Veteran 14,261 points
Lol naw I'm talkin bout that krs1 song wah da da day wah da da day hey listen to my 9mm go bang haha
henrolove107647 Addicted 1,885 points
with salt is more than enough
+4 votes
Jun 29
are17 Grandmaster 160,732 points
Hahahaha that goat ass scream is enough to make me funny today, Liked!
+7 votes
Jun 29
Fetuslurpie Overlord 6,660 points
Wonderful
mrcrispy Natural Addict 7,462 points
he sounds like a air horn.
+4 votes
Nov 8
TheDevilsAngel CEO 67,736 points
Yes scrub that leg up! nicely done
+3 votes
Nov 9
TheAvoidedOne Overlord 6,635 points
salt and lime , now ? will they eat it now ?
+1 vote
Nov 9
Mason_cry_baby Intermediate 1,376 points
Not salt but something acidic we call it limonduzi. It taste soil acidic just like lime
RapedAndLeftForDead 55 points
And rinse it with some Tequila
+3 votes
Nov 13
Mason_cry_baby Intermediate 1,376 points
The pain is equal to giving birth to a T-rex
+2 votes
Nov 21
Serralis Intermediate 1,076 points
Godmotherfuckingdamnit, this makes fucking injury burn!
+2 votes
Nov 24
Homunculus_ Extreme Poster 743 points
Squeal like a pig!
+2 votes
Nov 25
Dicks King Beginner 131 points
damn,this looks like it hurts.
0 votes
5 days ago
theredwatercomesout Famous 3,764 points
i was waiting for the tequila
0 votes
5 days ago
MysticMochi Advanced 2,398 points
Does this even work
0 votes
5 days ago
Fetuslurpie Overlord 6,660 points

More Content Here

The booming in iraq
Posted on Thursday December 01, 2022

Headshot meme
Posted on Tuesday November 15, 2022

Man Accidentally Fall On Boiling Vessel
Posted on Saturday November 12, 2022

Rapist Gets A Good Lesson For His Crime In India
Posted on Saturday November 12, 2022

Her Tit Explode Because Of Silicone
Posted on Saturday November 12, 2022

1484 Online
11 Member And 1473 Guest